Názov školy | Základná škola , Zlatá 2, 048 01 Rožňava |
Adresa školy | Zlatá 2, 048 01 Rožňava |
Telefón | +421 58 7883000 |
zszlata2@gmail.com | |
WWW stránka | https://www.zszlatarv.sk |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Szőllős Richard | 058/7342864 | 0917557873 | rikisz@centrum.sk |
ZRŠ | Mgr. Zuzana Fábiánová | 058/7883000 | zszlata2@gmail.com | |
ZRŠ | Mgr. Zdenka Gallová | 058/7883000 | zszlata2@gmail.com | |
vedúca vychovávateľka | Erika Hagovská | 058/7883000 | zszlata2@gmail.com |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Zuzana Tobisová | |
pedagogickí zamestnanci | Erika Hagovská | |
ostatní zamestnanci | Mgr. Zuzana Mikulíková | |
zástupcovia rodičov | Ondrej Lipták | |
Janka Očenášová | ||
Ing. Alica Koľveková | ||
Soňa Domiková | ||
zástupca zriaďovateľa | Ladislav Dávid | |
Mgr. Dionýz Kemény | ||
Ing. Karol Kováč | ||
Michal Drengubiak |
Názov | Mesto Rožňava |
Sídlo | Šafárikova 29, 048 01 Rožňava |
Telefón | 058/7773111 |
michal.domik@roznava.sk |
Vyhodnotenie
činnosti PK CUJ v školskom roku 2020/2021
V tomto
školskom roku sa konali akcie,
ktoré boli uskutočnené už aj
v predchádzajúcich rokoch.
V septembri
sa počas Európskeho dňa jazykov- 25.9. konali aktivity počas vyučovacích hodín.
Boli zamerané na spopularizovanie jazykov.
V decembri
sa konalo školské kolo – anglickej
olympiády, kde sa zúčastnilo množstvo žiakov. V kategórii 1A sa na
prvom mieste umiestnil- Tomáš Lukáč z 7.A triedy. V kategórii B to bol– Adam Kračún z 8.C triedy. V januári títo žiaci reprezentovali školu na okresnom kole kde sa T.Lukáč vo svojej kategórii umiestnil na 2.
mieste a A.Kračún sa neumiestnil.
Keďže
bolo prerušené prezenčné vyučovanie neuskutočnili sme niektoré pravidelné
aktivity ako : English week,miniolympiáda.
Vyučujúci
anglického jazyka sa pravidelne zúčastňujú školení , ktoré organizuje
vydavateľstvo nami používaných učebníc , ale aj iných, ktoré sú prínosom pre
naše vzdelávanie. Učitelia absolvovali množstvo online školení zamerané na
zatraktívnenie online vyučovania. Tiež sme sa pravidelne stretávali
a predávali si skúsenosti s rôznymi online platformami, ktoré nám
pomohli vo výučbe jazykov.
Taktiež
používame anglické časopisy - R and R
a Gate , ktoré využívame na hodinách anglickej konverzácie.
Vyhodnotenie
činnosti PK prírodovedných predmetov v školskom
roku 2020/2021
Predmetová komisia prírodovedných predmetov pracovala v školskom
roku 2020/2021 podľa plánu práce prerokovaného a schváleného zo dňa
26.08.2020. Počas školského roka sa uskutočnili tri zasadnutia podľa
harmonogramu uvedeného v pláne práce. V čase od začiatku novembra 2020 do konca apríla 2021 škola
prešla na dištančnú formu vzdelávania. Z toho dôvodu sa plánované februárové
zasadnutie presunulo na začiatok mája. Činnosť PK vychádzala z o
sprievodcu školským rokom 2020/2021, a bola zameraná ako na starostlivosť
o nadaných žiakov, tak aj o žiakov s IVVP a IP. Členovia
PK kládli zvýšenú pozornosť príprave žiakov na Testovanie 9 a prijímacie
skúšky, ako aj príprave žiakov na rôzne vedomostné súťaže, olympiády a
aktivitám rozvíjajúcim finačnú gramotnosť. Vo svojom vyučovacom procese
využívali počítačovú, auto vizuálnu techniku, ako aj internetové zdroje na
skvalitnenie vyučovania. Počas dištančného vzdelávania využívali aplikáciu MS
Teams a úlohy žiakom zadávali prostredníctvom portálu Edupage. Z dôvodu
mimoriadnej situácie v tomto školskom roku neboli plánované žiadne exkurzie.
Výsledky predmetových olympiád a súťaží :
Z dôvodu mimoriadnej
situácie súvisiacej s ochorením Covid 19 a prechodom vyučovania na
dištančnú formu, sa aj predmetové súťaže a olympiády v šk.roku 2020/21
presunuli do on-line priestoru. Napriek tomu naši žiaci dosiahli niekoľko pekných
umiestnení.
Okresné
kolo matematickej olympiády :
Kategória
Z5 1. miesto – Tomáš Kováč 5.C
Kategória
Z7 1. miesto – Richard Kráľ 7.C, Tomáš
Lukáč – 7.A
3. miesto
– Nina Mareková 7.A, Kristián Hudák 7.C
Kategória
Z9 2. miesto – Mária Domiková 9.A, Samuel Kroupa 9.A
Okresné
kolo Pytagoriády :
Kategória
P5, P6 1. miesto – Tomáš Kováč 5.C
Matematická
súťaž „ Máš problém ?! “ : 1.miesto
– Tomáš Kováč 5.C
Celoslovenská
súťaž programovania SCRATCH :
Laura
Šimko 5.A 1.cena – za spoločensky
prínosný projekt,
2. cena – za
výbornú grafiku.
Vyhodnotenie PK SJL a spoločensko-vedných predmetov
v školskom roku 2020/2021
Z dôvodu
mimoriadnej situácie súvisiacej s Corona vírusom boli niektoré súťaže
a olympiády zrušené alebo sa
presunul termín konania.
Umiestnenia našich žiakov:
GEO-
R. Fafrák 6.B, M. Ivanko 6.C- nezískali
žiadne umiestnenie, ale boli obaja úspešní riešitelia
DEJO- okresné kolo- Nina Mareková 7.A – 1. miesto
Tobias Koóš 8.C- 3. miesto
Branislav
Boroš 7.C- 5. miesto
Krajské kolo- Nina Mareková – 1.
miesto a úspešná riešiteľka
SJL- okresné kolo -Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas
Stelka
Nahalková IX.C – 1.miesto a 1. miesto
celoslovenské kolo
Hviezdoslavov Kubín- okresné kolo-I. kategória –poézia - 1.miesto: Rita Kerekešová
I. kategória- próza- 3. miesto: Ella Teplická
II. kategória – poézia- 3. miesto: Marián Gyürék
III. kategória – poézia- 2. miesto: Martina Prokopová
V rámci Mesiaca kníh
-školská súťaž pre žiakov II. stupňa
zameraná na prácu s textom, čítanie s porozumením - Detektív :
1. miesto: Mária Domiková 9.A
2. miesto: Michaela Fabiánová 8.A
3. miesto: Jakub Dusa 5.A, Marko Novotka 5.C, Lukáš Szaszák 6.D, Tamara
Lukoová 8.A, Simona Révajová 8.A
Žiaci boli
ocenení cennými darčekmi.
Ďalšie
súťaže a projekty:
projekt
cez ministerstvo školstva Čítame radi
- projekt úspešný – zakúpenie kníh v hodnote 800 eur
triedny projekt 5.C: Naša trieda číta prostredníctvom Martinusu - projekt úspešný
literárna a súťaž Medziriadky - S. Kuchtová (5.C) (vyhodnotenie až na jeseň)
literárna súťaž Cena fantázie 2021 - Martinus - S. Kuchtová (5.C) (vyhodnotenie až
na jeseň)
literárna
súťaž prostredníctvom televízie Jojko - S. Kuchtová (5.C), 1. miesto
Obsah
učiva, ktoré sa presúva do ďalšieho ročníka v jednotlivých predmetoch:
SLOVENSKÝ
JAZYK A LITERATÚRA
5.ročník
Literatúra
: povesť, legenda, encyklopédia,
komiks, bábkové divadlo.
Sloh: pozvánka ,plagát, oznam, rozprávanie, súkromný list, čítanie piktogramov, máp
a grafov, rozlíšenie vecného a umeleckého textu,
opis živočícha, opis osoby, opis pracovnej
činnosti
Gramatika : číslovky, zámená, spisovný jazyk a nárečia
6. ročník
Literatúra: dramatické umenie- celý
tematický celok
Sloh: nie je prebratý sloh
Gramatika: vetné členy
7.
ročník
Literatúra: dramatické umenie -
rozhlasová hra a filmové umenie
Sloh: nie je prebratá slohová zložka
Gramatika: spojky, syntax
8. ročník
Literatúra: všetko sa prebralo
Sloh: slohová zložka nie je prebratá
Gramatika: syntax
9. ročník
Literatúra: dramatické umenie -
tragédia, komédia a muzikál
Sloh: neprebrala sa slohová zložka
Gramatika: všetko sa prebralo
GEOGRAFIA
- vo všetkých ročníkoch sa
prebralo celé naplánované učivo , okrem
7. ročníka, kde sa neprebralo učivo - severná a južná Európa.
DEJEPIS
5.
ročník
Všetko učivo bolo prebraté podľa
ČTP, keďže časová dotácia 1 vyučovacia hodina bola dodržaná aj počas
dištančného vyučovania.
6.
ročník
Počas dištančného vyučovania sa
časová dotácia znížila z dvoch hodín na 1. Posledné prebraté učivo Zánik
Rímskej ríše. Ostáva prebrať tematický celok Stredoveká spoločnosť
7.
ročník
Posledné prebraté učivo Kritika
cirkvi a náboženské vojny. Do 8. ročníka sa presúva tematický celok
Osvietenstvo
8.
ročník
Všetko učivo bolo prebraté podľa
ČTP, keďže časová dotácia 1 vyučovacia hodina bola dodržaná aj počas
dištančného vyučovania.
9.
ročník
Časová dotácia sa počas
dištančného vyučovania znížila z 3 hodín na 1. Posledný tematický celok
II. svetová vojna.
Z vyššie uvedeného dôvodu
som sa po otvorení školy zameral na vybrané kapitoly z národných
a svetových dejín. Rozdelenie Európy, Vznik železnej opony, Berlínsky múr,
Sovietizácia Československa, Pražská jar 1968
Pozn. :
Vychádzali sme z Usmernenia MŠVVŠ SR k obsahu a organizácii
vzdelávania žiakov základných škôl počas mimoriadneho prerušenia školského
vyučovania v školách v šk. roku 2020/21.
Vyhodnotenie činnosti MZ 1.
- 4. ročníkov v školskom roku 2020/2021
MZ
sa konalo štyrikrát do roka. Pracovali sme podľa plánu práce na školský rok
2020/2021. Zasadnutia boli pravidelné, pripravovali sa veľmi rôznorodé aktivity
pre žiakov celého prvého stupňa. V druhom polroku sa nepodarilo uskutočniť
viaceré plánované akcie z dôvodu epidémie COVID-19. Učitelia prvého stupňa
na zasadnutí sa dohodli, že v budúcom školskom roku 2020/2021 budeme pracovať
naďalej podľa Štátneho vzdelávacieho programu - primárne vzdelávanie - 1.
stupeň základnej školy. Budeme hodnotiť podľa metodických pokynov č.22 / 2011-
hodnotenie žiakov základnej školy.
Keďže
bolo vyučovanie prerušené od 15.12.2020 do 6.4.2021 na základe usmernenia
ministerky školstva, vedy, výskumu a športu SR, vzdelávanie žiakov bolo
dištančné, úlohy odovzdávali online.
Zhodnotili
sme aktivitu žiakov počas koronavírusu
a vyhodnotili ich výchovno-vzdelávacie výsledky v druhom polroku.
K
bodu 3 :
Dohodli sme sa, že žiaci prvého ročníka budú
mať záverečné slovné hodnotenie, ostatné ročníky budú hodnotené známkou.
Neklasifikované budú predmety: ETV, TSV, VYV a HUV.
Navrhujeme
uskutočniť inventarizáciu skladu pomôcok a učebníc na 1. stupni.
Dohodli
sme sa na potrebe zakúpenia pomôcok pre výučbu – tablety /15ks/, ktoré zostatnú
aj s nabíjačkou na prvom stupni, slúchadlá /15ks/, ktoré tiež zostatú
v učebni INF na prvom stupni v uzamykateľnej skrini. Ďalej je
potrebné zosúladiť všetky softvéry v učebniach, snažiť sa aby informatiku
učili „informatici“. V zborovni na prvom stupni potrebujeme skartovačku.
Dohodli
sme zoznam na zakúpenie PZ pre jednotlivé ročníky:
1.roč. – PZ z ANJ, Prvouky
2.roč.
– PZ z ANJ, SJL, ČÍT, MAT, VLA a PDA, Zbierku z MAT
3.-
4.roč. – PZ z SJL, ČÍT, MAT, VLA a PDA, Zbierku z MAT
Vypracovali
sme zoznam pomôcok pre žiakov 1. ročníka.
Ďalej
navrhujeme obohatiť knižný fond o novšie vydania od V. Šikula - Prázdniny
so strýcom Rafaelom, J. Čapek – O psíčkovi a mačičke a knihy od aktuálnych
autorov ako G. Futová, R. Brat, D. Hevier.
Navrhujeme
aj naďalej zakázať rodičom vstup do budovy školy a dodržiavať bezpečnostné
a hygienické karanténne opatrenia.
MZ berie na
vedomie :
-
vyhodnotenie práce MZ, za školský rok 2020/2021
-
vyhodnotenie výchovno – vzdelávacej práce v jednotlivých ročníkoch
-
návrhy a pripomienky MZ
-
záverečné hodnotenie žiakov
MZ ukladá :
V budúcom školskom roku pracovať
podľa Štátneho vzdelávacieho program – primárne vzdelávanie - 1. stupeň
základnej školy, hodnotiť podľa metodického pokynu č.22 / 2011- hodnotenie
žiakov ZŠ.
- Doplniť materálno - technické vybavenie podľa
možností,
- Vypracovať zoznam pomôcok pre budúcich
prvákov,
- Určiť zodpovednú osobu za
učebňu informatiky na 1.stupni, podľa úväzku /v danej učebni/.
Vyhodnotenie podujatí MZ 1.
- 4. ročníkov
1. Európsky
týždeň športu
Zodpovední: uč. 2.- 4. roč.
#BeActive uskutočné
Termín:
september 2020
2.
Zdravá výživa – Deň mlieka
Zodpovední: Mgr. Suchá, Mgr. Forgáčová
Termín: september – október uskutočné
3. Európsky
deň jazykov
Zodpovední: uč.1.- 4. roč.
Termín: 26. september 2020 uskutočné
4. Deň
zdravej výživy
Zodpovední: uč.1.- 4. roč.
Termín:
16.10.2020 uskutočné
5.
Imatrikulácia prvákov
Zodpovední: Mgr. Fábiánová, Mgr. Ladová
Termín:
október 2020 uč.
1.- 4.roč., vych. ŠKD
uskutočné
6.
Zber papiera a gaštanov Zodpovední: uč.1.- 4.
roč., vych. ŠKD
Termín: október 2020 uskutočné
7.
Spolupráca s MŠ Zodpovední:
učitelia 1.roč.,
-
adaptácia prvákov Mgr. Fábiánová, PaedDr. Hagovská
Termín: október 2020 uskutočné
8.
Mikuláš
Zodpovední: triedni učitelia
Termín:
december 2020 uskutočné
9.
Deň Zeme
Zodpovední: triedni učitelia
Termín:
apríl 2021 uskutočné
10.
Deň vody
Zodpovední: triedni učitelia
Termín:
máj 2021 uskutočné
11.
Olympijské hry Zodpovední:
uč. 3.-4. roč.
Termín:
jún 2021 uskutočnené
12.
Návšteva baníckeho múzea
Zodpovední: prvý stupeň
Termín:
jún 2021 uskutočnené
13.
Návšteva knižnice Zodpovední: uč.
1.-2. roč.
Termín:
jún 2021 uskutočnené
14.
Koncoročné školské výlety:
Zodpovední: tr. uč. prvého stupňa
Gombasek – jaskyňa uskutočnené
ZOO – Spiš. N. Ves
„Gulášpárty“
„Strelnica“
Kalvária Rožňava
Ostatné akcie boli
zrušené z dôvodu epidémie vírusu COVID-19.
Vyučovanie bolo
prerušené na základnej škole od 15.12.2020 do 6.4.2021 na základe usmernenia
ministra školstva, vedy, výskumu a športu SR. Vyučovanie prebiehalo
dištančnou formou.
Ďalšie aktivity
žiakov prvého stupňa, ktoré sa uskutočnili v tomto šk. r. 2020-2021:
Ø vystúpenie
s programom na ROŽŇAVSKOM JARMOKU
Ø Halloween v škole
Ø GOS Tradície na Gemeri
Ø preventívno-dopravná akcia Čert -
Mikuláš v spolupráci
s dopravnou políciou SR
Ø Mikulášska nádielka pre zvieratká
v útulku
Ø Vianočné tvorivé dielne
v Gem.knižnici
Ø školské a okresné kolo
Hviezdoslavov Kubín
Ø Pytagoriáda
Ø Matematický klokan
Ø brigáda v okolí školy
Ø a iné…
Zápisnica
z 3.zasadnutia PK –výchovných predmetov v školskom roku 2020/2021
Predmetová komisia
výchovy pracovala
v školskom roku 2020/2021 v tomto zložení:
Vedúca
PK: Mgr. Ľubica Birková
Členovia:
Bohuslava Kubovičová, Tibor Nahalka, Stanislav Székely, , Juraj Lörinčík, Veronika
Hajčiová, Libuša Leštáková, Zuzana Tobisová.Slávka Zatrochová, Ružena
Karpátyová,Peter Svičín
Hlavné úlohy plánu PK vychádzali
z POP MŠ SR na školský rok 2020/2021 rozpracovaných v Pláne práce
školy.
PK
sa na svojich zasadnutiach stretla 3x, z toho 1x online,z dôvodu
dištančnej formy vyučovania. PK pracovala podľa plánu práce, zabezpečovala
úlohy a podujatia vyplývajúce z charakteru týchto predmetov.
Vedúca
PK-poďakovala učiteľom za celoročnú prácu:
-učitelia
pripravovali žiakov na :súťaže a olympiády aj počas ONLINE vyučovania
-zviditeľňovali
školu výzdobou interiéru a exteriéru, úpravou areálu školy
ODBORNÝ RAST
UČITEĽOV
Členovia PK sa pre skvalitnenie svojej
odbornej a pedagogickej úrovne venovali štúdiu odbornej
a pedagogickej literatúry.
SPLUPRÁCA SO
ŠPECIÁLNOU PEDAGOGIČKOU, ASISTENTOM UČITEĽA
Spolupráca so špeciálnou pedagogičkou bola
na dobrej úrovni. V prípade potreby boli s ňou konzultované aktuálne
problémy ihneď po skončení hodiny, v prípade potreby priamo na hodine.
Škola
spolupracovala s CCCaP. Policajným zborom, CVČ
Vyhodnotenie podľa
jednotlivých predmetov:
HUV (hudobná výchova)
V školskom
roku 2020/2021 bola v hudobnej výchove časová dotácia 1 hodina týždenne.
Celoročným cieľom vyučovania hudobnej výchovy vo všetkých ročníkoch bola najmä
snaha aby si žiaci tvorivo osvojovali hudbu a spoznávali hudobné umenie
v kontexte s inými druhmi umenia, aby sa hudba stala súčasťou života
žiakov a aby si žiaci prostredníctvom tvorivých činností a komunikácie
s umením vytvárali svoj autentický spôsob bytia.
Predmet
HUV (5.-6.-7.8 ročník) sa
na vysvedčení –hodnotil ako –ABSOLVOVAL.
Každý jednotlivec v ročníku prezentoval hudbu ktorú počúval, spolu
s vyučujúcim danú hudobnú ukážku rozoberal z pohľadu vplývania na
svoju osobnosť, pričom počúvanie hudby mohli žiaci využívať ako psychohygienu.
Žiaci, okrem prezentácie ako jednotlivci v ročníku, taktiež spolupracovali
vo vytvorených skupinkách podľa hudobných štýlov, spolu s vyučujúcim
zaraďovali hudobnú ukážku do časového obdobia.
Vyučujúci prikladal dôraz počúvaniu hudby , ktorá vplýva na formovanie osobnosti
žiaka. Táto aktivita bola spojená
s tematickým výchovno-vzdelávacím plánom v jednotlivých ročníkoch
VYV
( výtvarná výchova )
Hlavným
cieľom bolo naučiť žiakov poznávať vybrané techniky, vedome rozvíjať tvorivosť,
formovať a rozvíjať gramotnosť žiaka v oblasti vyjadrovania sa
výtvarnými prostriedkami, rozvíjať cítenie, vnímanie, fantáziu.
Predmet
VYV sa klasifikoval na vysvedčenív ako- ABSOLVOVAL vo všetkých ročníkoch
známkou. Časová dotácia bola 1 hodina týždenne.
V
školskom roku 2020/21 pracovali žiaci na hodinách Výtvarnej výchovy podľa
tematicko-výchovno vzdelávacích plánov. V priebehu školského roka sme sa
zapojili do niekoľkých výtvarných súťaží a projektov. Počas roka predovšetkým
do výtvarných súťaží zameraných na environmentálnu a regionálnu tematiku (v rámci projektov Zelenej školy..Žiaci v
rámci hodín výtvarnej výchovy a výchovy umením pripravovali rekvizity na
školské súťaže a aktivity: Súťaž o najkrajšiu triedu,
TEH (technická výchova )
Žiaci
prostredníctvom tohto predmetu získavajú poznatky z prvotnej technickej
gramotnosti, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou všeobecného vzdelania každého
jedinca. Cieľom technickej výchovy je viesť žiakov k získavaniu základných
užívateľských zručností v rôznych
oblastiach ľudskej činnosti a prispievať k poznaniu trhu
práce, k vytváraniu životnej i
profesijnej orientácie žiakov.
Predmet
Technika) sa klasifikoval ako
-ABSOLVOVALna vysvedčení vo všetkých ročníkoch Žiaci sa oboznámili
s rôznym druhom materiálu a prácou s ňou, získali zručnosti
s používaním rôzneho náradia, vošli do problematiky elekromotorov.
TSV ( telesná a športová
výchova )
Hlavným
cieľom vo vyučovaní TSV bolo zvládnutie základného učiva čo najväčším počtom
žiakov. Vo vyučovacom procese sme sa venovali nielen žiakom nadaným
a talentovaným, ale aj žiakom pohybovo zaostávajúcim, aby hodiny TSV boli
pre nich spojené s radosťou z pohybu a dosiahnutého výkonu.
Predmet TSV (5. - 9. roč.) sa klasifikoval na vysvedčení ako- ABSOLVOVAL vo všetkých
ročníkoch. Predmet TSV sa vyučoval
dve hodiny v týždni Na hodinách TSV sme pracovali so žiakmi podľa
tematických výchovno-vzdelávacích plánov vychádzajúcich z učebných osnov
a možností školy. Hodiny TV prebiehali v telocvični a na športovom
areáli, Vyučujúci dodržiavali základnú štruktúru v ročných plánoch práce a
vyučovanie sa uskutočňovalo v blokoch, čo umožnilo žiakom primeraný
priestor na zvládnutie učiva.
OBN ( občianska
náuka)
Občianska náuka je učebný predmet,
prostrednictvom ktorého žiaci základných škôl a stredných škôl nadobudajú
vedomosti o histórii a štruktúre politických inštitúcií, sú vedení k záujmu o
účasť na politickom živote, k viere v základné hodnoty spoločnosti.
Predmet
OBN(5. - 9. roč.) sa
klasifikoval na vysvedčení známkou vo
všetkých ročníkoch.
Počet žiakov školy: 672
Počet tried: 30
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 30 |
počet žiakov | 68 | 84 | 70 | 74 | 94 | 86 | 64 | 78 | 54 | 672 |
z toho v ŠKD | 68 | 78 | 61 | 58 | 4 | 269 |
Pracovný pomer
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet odborných zamestnancov |
---|---|---|---|
TPP | 54 | 17 | |
DPP | 8 | 0 | 1 |
Znížený úväzok | 3 | 0 | |
ZPS | 0 | 1 | |
Na dohodu | 5 | 0 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 0 | 46 | 46 |
vychovávateľov | 0 | 11 | 11 |
asistentov učiteľa | 0 | 11 | 11 |
spolu | 68 | 68 | |
Odborní zamestnanci | |||
školský psychológ | 1 | 1 |
Názov súťaže | okr. kolo | kraj. kolo | celoslovenské kolo | medzinárodné kolo | Meno |
---|---|---|---|---|---|
Vedomostné súťaže | |||||
Matematická olympiáda Z5 | 3. | - | - | Maximinián Labaška | |
Astronomická súťaž "Čo vieš o hviezdach" | - | 2. | - | Sabina Mužlazová | |
Celoslovenská súťaž v programovaní "Scratch match | - | - | 2. | dievčatá z V.B | |
Olympiáda v anglickom jazyku kat. 1A | 2. | - | - | Adam Kračún | |
Olympiáda v anglickom jazyku kat. B | 1. | - | - | Tereza Lučková | |
Technická olympiáda | 3. | - | - | Matúš Čipka | |
Dejepisná olympiáda | 2. | - | - | Filip Szöllös | |
Geografická olympiáda | 3. | - | - | Richard Fafrák | |
Prednesové a umelecké súťaže | |||||
Jesenné aranžovanie | 1. | - | - | Simona Lišuchová | |
Jesenné aranžovanie | 2. | 1. | - | Lukáš Szaszák | |
Moje ľudské práva - výtvarná súťaž | - | - | 1. | Tamara Lukoová | |
Športové súťaže | |||||
Bedminton dievčat | 1. | 1. | - | Monika Černajová, Bianka Beneová | |
Bikros 1. - 4. ročník | 3. | - | - | ||
Bikros 5. - 9. ročník | 2. | - | - | ||
Bikros 5. -9. ročník | 1. | - | - | Mária Domiková | |
Cezpoľný beh dievčatá | 1. | . | . | Mária Domiková, Ariana Horňáková, Alexandra Halászová | |
Šach chlapci | 1. | - | - | ||
Šach dievčatá | 1. | - | - | ||
Šach CH. jednotlivci | 1. | - | - | Tobias Koóš | |
Šach CH. jednotlivci | 2. | - | - | Tomáš Lukáč | |
Šach CH. jednotlivci | 3. | - | - | Lukáš Szaszák | |
Šach D. jednotlivci | 1. | 2. | - | Adriana Straková | |
Šach D. jednotlivci | 2. | - | - | Dominika Lázárová | |
Stolný tenis D. | 3. | - | - | Sabina Mužlayová, Mária domiková, Sandra Domiková | |
Florbal D. | 3. | - | - | ||
Zjazdové lyžovanie | 1. | - | - | - | Peter Ambrúž |
SJL monitoring |
MAT monitoring |
||||||||
Trieda |
Body |
% |
Percentil �koly |
Percentil testu |
Body |
% |
Percentil �koly � |
Percentil testu |
|
Kontakt v n�dzi: monitoring@asc.sk |
V školskom roku 2020/2021 škola pokračuje vo svojich aktivitách orientovaných na okolitú komunitu.
Predovšetkým sa zlepšila funkčnosť a aktualizácia školskej internetovej stránky. Zefektívnila sa spolupráca s rodičmi prostredníctvom internetovej žiackej knižky, vďaka ktorej sú rodičia informovaní priebežne o vzdelávacích výsledkoch a dochádzke svojich detí.
Spolupracujeme s miestnym regionálnym denníkom, súkromnou televíznou spoločnosťou s celoslovenským pôspbením, rôznymi internetovými portálmi.
V rámci našich činností zapájame rodičov do rôznych podujatí ako napr. Ples školy, Októberfest, Rodičovská akadémia, Juniáles, posedenia pre starých rodičov a iné.
S veľkým ohlasom sa stretol aj Zlatý školský ples, ktorý sa už stáva tradíciou a v novembri 2019 sme mali už deviaty ročník. Žiaľ, bol to zatiaľ posledný, keďže epidemiologická situáca nám neumožňuje organizovať takéto hromadné podujatia.
September 2020 |
Slávnostné otvorenie školského roka |
Svetový deň mlieka |
Škola na kolesách |
Múzejný deň UNESCO |
Európsky týždeň športu Be active |
Európsky deň jazykov |
Testovanie prvákov TŠV |
Divadelné predstavenie Pipi dlhá pančucha |
Október 2020 |
Svetový deň úsmevu |
Svetový deň výživy |
Imatrikulácia prvákov |
Zber papiera a gaštanov |
Adaptácia prvákov - spolupráca s MŠ |
Mesiac úcty k starším |
Halloween |
Raj na Zlatej |
Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas |
Medzinárodný deň hudby |
November 2020 |
Deň vojnových veteránov |
Didaktické hry |
Týždeň športu v ŠKD |
Zdravé ústa, zdravé zuby |
Jesenné aranžovanie |
Technická olympiáda |
Bubnovačka |
Olympiáda v ANJ |
Matematická olympiáda |
Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok |
Ocenenie DO Fénix |
Týždeň boja proti drogám |
Hodina deťom |
December 2020 |
Advent |
Zbierka pre útulok |
Najkrajšia záložka |
Ekoposter |
Mikuláš |
Policajti v našom meste |
Šaliansky Maťko |
i Bobor |
Micro:bit na Zlatej |
Pytagoriáda |
Vianočné besiedky |
Vianočná pošta |
Január 2021 |
Zábavné hry v snehu |
Február 2021 |
Deň bezpečnejšieho internetu |
Najkrajší zimný príbeh |
Týždeň zdravej výživy |
Deň sv. ValentínaChemická olympiáda |
Marec 2021 |
Mesiac knihy |
Dejepisná olympiáda |
Veľkonočné tvorenie |
MS v šachu |
Scratch nás baví |
Apríl 2021 |
Mesiac lesov |
Zápis prvákov |
Deň Zeme |
Potulky s Kubom |
Máj 2021 |
Deň matiek |
Pomáhame si |
Projekt Sadovo |
Jún 2021 |
Eko alarm |
Hviezdoslavov Kubín |
Slávnostné ukončenie školského roka |
Vyznamenanie najúspešnejších žiakov školy |
A) Dlhodobé:
Infovek - zavádzanie IKT do vyučovacieho procesu, bezplatný prístup na internet a zvýhodnené resp. bezplatné licencie na software
A) Dlhodobé
Škola podporujúca zdravie - projekt zameraný na zlepšovanie návykov detí a na vytvorenie zdravšieho prostredia v školách
Strom života - projekt zameraný na zber a bezpečnú likvidáciu monočlánkov a batérií z mobilných telefónov, fotoaparátov, kamier a i.
Pomáhajúce profesie vo vzdelávaní
Infovek
B) Krátkodobé:
Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva
Aktivizujúce metódy vo výchove
Moderné vzdelávanie - digitálne vzdelávanie pre všeobecno-vzdelávacie predmety
Komplexný poradenský systém prevencie a ovplyvňovania sociálno-patologických javov
Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami
Zvyšovanie kvality vzdelávania na základných a stredných školách s využitím elektronického testovania
Podpora sociálnej inklúzie v ZŠ Zlatá 2, Rožňava
IT Akadémia
Projekt s DM drogériou na revitalizáciu školskej zelene
Eko alarm
Spolu múdrejší
Sadovo
C) Novopodaný projekt: Pomáhajúce profesie vo vzdelávaní
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 6.2.2019
Druh inšpekcie: Tematická
Úroveň dosiahnutých kompetencií v oblasti prírodovednej gramotnosti - testovanie žiakov 9. ročníka základnej školy
Dosiahnutá úroveň 44,79%
Celoslovenský priemer: 50,60%
Škola vstúpila v septembri 2020 do svojho 60. školského roku. Počas svojej existencie neprebehla žiadny významná rekonštrukcia, čo sa odráža na technickom stave budov, ktoré sú v havarijnom stave a je nevyhnutné riešiť súčasný stav v spolupráci so zriaďovateľom, lebo finančné možnosti školy sú značne obmedzené.
Najväčší problém predstavujú zatekajúce strechy, elektrické rozvody sú v havarijnom stave, rovnako ako vodovodné a kanalizačné rozvody.
Technický stav plynovej kotolne je stabilizovaný.
Vyučovací proces je zabezpečený materiálne na dobrej úrovni, primerane sa využívajú prostriedky IKT s možnosťou využívať 3 počítačové učebne a dve učebne na výučbu cudzích jazykov.
V rámci projektu na podporu polytechnickej výchovy sme dostali moderné zariadenie do učebne fyziky a do školskej dielne. Hodnota tohto zariadenia je rádovo niekoľko tisíc €. V rámci Slovenska patríme v tejto oblasti medzi najlepšie vybavené školy.
V rámci rekonštrukčných prác postupne odstraňujeme havarijné stavy a plníme nariadenia RÚVZ, ktoré nás zaväzujú vykonať niektoré práce.
Škola dosahuje dobré výsledky nielen v rámci samotnej edukácie ale aj v športovej a umeleckej činnosti. Všetci žiaci deviadeho ročníka boli prijatí na školy na ktoré sa hlásili.
Všetky odborné učebne a a takmer všetky triedy sú vybavených interaktívnymi tabuľami
Škola má zriadený server pre efektívnejšie využívanie internetu a informačných technológií. Všetky pavilóny sú pokryté signálom wifi.
Nedostatky vidíme predovšetkým v technickom stave budov a učební. Problematické sú elektrické rozvody a rozvádzače, ktoré už nevyhovujú aktuálnym technickým normám..
Investíciu si vyžaduje aj plynová kotolňa a teplovodný systém, ktorý je zastaralý a straty pri transporte tepla sú veľmi vysoké. Samotná tepelná bilancia budov je vďaka zastaralej streche veľmi negatívna.
Vo vyučovacom procese treba zlepšiť predovšetkým motiváciu žiakov, aby si uvedomili, že kvalita ich vedomostí ovplyvní aj ich budúcnosť.
ŠVVP 2020/2021 – koniec školského
roka
ZZ/ročník |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
VPU |
0 |
0 |
5/3d |
7/0d |
6/2d |
7/2d |
4/1 |
9/2d |
3/2d |
NKS |
0 |
0 |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ĽMP |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1/0d |
0 |
ADD |
0 |
2/0d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AU bez MP |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
3/1d |
1/1d |
1/0d |
0 |
1/0d |
TP |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
2/0d |
AU s MP |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Viacnásobné
ADD/VPU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2/0d |
0 |
Spolu |
0 |
4/2d |
5/3d |
8/1d |
9/3d |
9/4d |
6/1d |
11/2d |
6/2d |
58 žiakov (z toho 18 dievčat)
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2021: 80 z toho 33 dievčat
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2021: 66, z toho 29 dievčat
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 14
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov | 7 | 0 | 54 | 71 |
Prehľad o rozmiestnení žiakov na stredné školy v šk. roku 2020/2021
Počet žiakov 9. ročníka: 54
Počet prijatých na SŠ: 54
Gymnáziá: 12
Obchodná akadémia: 15
SOŠ - maturitné odbory: 20
SOŠ - trojročné odbory 6
Športové školy 1
Nižšie končiaci žiaci: 0
Bilingválne štúdium z 8. ročníka : 0
8 - ročné gymnázium: 7
Trieda | AKO | ANJ | BIO | DEJ | FYZ | GEO | CHE | INF | MAT | NJ2 | OBN | PRV | PRR | PVO | RJ2 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
II.A | 1,62 | 1 | 1,55 | 1,64 | |||||||||||
II.B | 1,53 | 1,05 | 1,7 | 1 | 1,47 | ||||||||||
II.C | 1,43 | 1,13 | 1,26 | 1,3 | |||||||||||
II.D | 1,58 | 1,11 | 2,16 | 1,74 | |||||||||||
III.A | 1,86 | 1,1 | 2,05 | 1,24 | 1,9 | ||||||||||
III.C | 1,65 | 1,04 | 1,69 | 1 | 1,42 | ||||||||||
III.D | 1,4 | 1,24 | 1,8 | 1,16 | 1,92 | ||||||||||
IV.A | 1,67 | 1,21 | 1,71 | 1,29 | 1,54 | ||||||||||
IV.B | 1,52 | 1,28 | 1,84 | 1 | 1,6 | ||||||||||
IV.C | 1,58 | 1,21 | 1,72 | 1 | 1,52 | ||||||||||
V.A | 1,6 | 1,6 | 1,44 | 1,56 | 1,24 | 1,48 | |||||||||
V.B | 1,81 | 1,71 | 1,29 | 1,52 | 1,29 | 2,33 | |||||||||
V.C | 1,83 | 1,78 | 1,43 | 1,91 | 1,48 | 2,17 | |||||||||
V.D | 1,48 | 1,84 | 1,2 | 1,92 | 1,52 | 2,24 | |||||||||
VI.A | 1,9 | 2 | 1,57 | 2,24 | 2,33 | 1,71 | 2,57 | 1,57 | |||||||
VI.B | 1,82 | 1,95 | 1,59 | 2 | 2,18 | 1,45 | 2,36 | 1,59 | |||||||
VI.C | 1,86 | 1,83 | 1,52 | 1,61 | 2,04 | 1,35 | 2,09 | 1,52 | |||||||
VI.D | 2,52 | 2,43 | 2,38 | 2,24 | 2,38 | 1,9 | 2,86 | 2,1 | |||||||
VII.A | 1,67 | 2,05 | 1,62 | 1,9 | 1,48 | 2,1 | 1,86 | 1,33 | 2,19 | 1,5 | 1,33 | 1,5 | |||
VII.B | 3,5 | 2,43 | 2,17 | 1,87 | 1,7 | 1,78 | 2,52 | 1,52 | 2,52 | 2 | 1,26 | 2,36 | |||
VII.C | 2 | 1,4 | 1,35 | 1,3 | 1,9 | 2,2 | 1,8 | 1,3 | 2,3 | 1,67 | 1,2 | 1,2 | |||
VIII.A | 3 | 1,92 | 1,85 | 2,15 | 2,35 | 2,15 | 1,92 | 1,15 | 2 | 1,73 | 1,46 | 1,89 | |||
VIII.B | 2,44 | 2,2 | 1,92 | 2,64 | 2,48 | 2,44 | 2,56 | 1,24 | 2,64 | 1,67 | 1,36 | 2,2 | |||
VIII.C | 2,17 | 2,42 | 2,74 | 3,04 | 3,04 | 3,37 | 3,23 | 1,78 | 3,26 | 2,4 | 2,63 | 4 | 3,2 | ||
IX.A | 1,4 | 2 | 2 | 1,41 | 2 | 1,41 | 1,88 | 1,47 | 2,29 | 2,8 | 1,47 | 2,29 | |||
IX.B | 1,22 | 2,06 | 2 | 1,39 | 1,94 | 1,22 | 2,17 | 1,67 | 2,56 | 1,75 | 1,72 | 2 | |||
IX.C | 1,33 | 1,53 | 1,63 | 1,11 | 1,84 | 1,11 | 1,74 | 1,47 | 2,05 | 1,33 | 1,21 | 2 |
Trieda | SJL | Spr | VUC | VLA |
---|---|---|---|---|
I.A | 1 | |||
I.B | 1 | |||
I.C | 1,09 | |||
II.A | 1,95 | 1 | ||
II.B | 1,75 | 1 | 2 | |
II.C | 1,52 | 1,04 | ||
II.D | 2,21 | 1 | ||
III.A | 2,1 | 1,1 | 1,95 | |
III.C | 1,73 | 1,08 | 1,42 | |
III.D | 2,04 | 1,12 | 1,8 | |
IV.A | 1,63 | 1,08 | 1,88 | |
IV.B | 1,76 | 1 | 1,52 | |
IV.C | 1,64 | 1,08 | 1,72 | |
V.A | 2,08 | 1 | ||
V.B | 2,29 | 1,14 | ||
V.C | 2,09 | 1,22 | ||
V.D | 2,24 | 1 | ||
VI.A | 1,86 | 1,1 | ||
VI.B | 1,87 | 1,18 | ||
VI.C | 2,13 | 1 | ||
VI.D | 2,1 | 1,19 | ||
VII.A | 1,81 | 1 | ||
VII.B | 2,35 | 1,04 | ||
VII.C | 1,95 | 1,05 | ||
VIII.A | 2,27 | 1 | ||
VIII.B | 2,2 | 1,08 | ||
VIII.C | 2,7 | 1,26 | ||
IX.A | 2,12 | 1,24 | ||
IX.B | 2,5 | 1,06 | ||
IX.C | 1,84 | 1,05 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
I.A | 22 | 22 | 0 | 0 |
I.B | 23 | 23 | 0 | 0 |
I.C | 23 | 21 | 2 | 0 |
II.A | 23 | 20 | 1 | 1 |
II.B | 21 | 21 | 0 | 0 |
II.C | 23 | 22 | 1 | 0 |
II.D | 19 | 17 | 2 | 0 |
III.A | 22 | 21 | 0 | 0 |
III.C | 26 | 26 | 0 | 0 |
III.D | 25 | 23 | 2 | 0 |
IV.A | 25 | 25 | 0 | 1 |
IV.B | 25 | 25 | 0 | 0 |
IV.C | 25 | 24 | 0 | 0 |
V.A | 25 | 24 | 1 | 0 |
V.B | 23 | 22 | 0 | 0 |
V.C | 24 | 22 | 1 | 0 |
V.D | 26 | 24 | 1 | 0 |
VI.A | 22 | 19 | 2 | 0 |
VI.B | 23 | 20 | 2 | 0 |
VI.C | 24 | 22 | 1 | 0 |
VI.D | 21 | 18 | 3 | 0 |
VII.A | 21 | 21 | 0 | 0 |
VII.B | 23 | 23 | 0 | 0 |
VII.C | 23 | 20 | 0 | 0 |
VIII.A | 30 | 26 | 0 | 1 |
VIII.B | 25 | 25 | 0 | 0 |
VIII.C | 27 | 20 | 3 | 4 |
IX.A | 18 | 17 | 0 | 0 |
IX.B | 18 | 18 | 0 | 0 |
IX.C | 20 | 19 | 0 | 0 |
Prehľad stavu
finančných prostriedkov za obdobie: December 2020 |
||||||
v € |
||||||
|
|
Ukazovateľ |
Poskytnutá |
Čerpanie |
Zostatok |
Poznámky |
|
|
|
dotácia |
dotácie |
finanč.prost. |
Fin.prost.budú použité na úhr.: |
|
|
|
a |
b |
c=a-b |
|
|
1a |
Normatív z r.2020 |
1 520 991,00 |
1 473 933,00 |
47 058,00 |
47058,-- vrátené zriaďovateľovi |
|
1b |
Normatív z r.2019 |
17 498,00 |
17 498,00 |
0,00 |
|
|
2a |
Asistent učiteľa /sociálny/ |
12 400,00 |
12 400,00 |
0,00 |
|
|
2b |
Asistent učiteľa /zdravotný/ |
73 152,00 |
73 152,00 |
0,00 |
|
|
3a |
Vzdelávacie poukazy 2020 |
18 074,00 |
18 074,00 |
0,00 |
|
|
3b |
Kapitálové príjmy |
|
|
0,00 |
|
|
4a |
Dopravné 2020 |
10 134,00 |
6 648,90 |
3485,10 |
3485,10 vrátené zriaďovateľovi |
|
4b |
Dopravné z r.2019 |
707,20 |
707,20 |
0,00 |
|
|
5 |
Odchodné |
|
|
0,00 |
|
|
6 |
Na lyžiarsky výcvik žiakov |
9 750,00 |
7 350,00 |
2 400,00 |
2400,-- vrátené zriaďovateľovi |
|
7 |
Škola v prírode |
12 300,00 |
9 490,00 |
2 810,00 |
2810,-- vrátené zriaďovateľovi |
|
8 |
Príspevok na učebnice |
19 728,00 |
19 728,00 |
0,00 |
|
|
9 |
Letná škola |
2 400,00 |
2 400,00 |
0,00 |
|
|
a |
Štátne dotácie spolu /r1a-5/: |
1 697 134,20 |
1 641 381,10 |
55 753,10 |
|
|
b |
Preplatky z roč.zúčt. ZP |
|
|
0,00 |
|
|
c |
Vlastné príjmy pre ZŠ |
1 683,61 |
1 683,61 |
0,00 |
|
|
s |
Projekt - refundácia |
45 291,86 |
43 004,92 |
2 286,94 |
2286,94 vrátené zriaďovateľovi |
|
d |
Projekt - refundácia ŠJ |
5 340,29 |
5 340,29 |
0,00 |
|
A |
I |
PK - ZŠ spolu: /r.a+b/ |
1 749 449,96 |
1 691 409,92 |
58 040,04 |
|
|
a |
ŠKD - dotácia |
154 434,10 |
154 434,10 |
0,00 |
|
|
|
ŠKD - vlastné príjmy |
19 742,50 |
17 294,50 |
2448,00 |
2448 vrátené zriaďovateľovi |
|
a3 |
ŠKD - doplatok |
52 752,00 |
51 768,90 |
983,10 |
983,10 vrátené zriaďovateľovi |
|
|
ŠKD - rekreácie |
1 650,00 |
983,10 |
666,90 |
666,90 vrátené zriaďovateľovi |
|
b |
ŠJ - dotácia |
114 461,00 |
113 842,76 |
618,24 |
616,57 vrátené zriaďovateľovi |
|
b3 |
ŠJ - vlastné príjmy |
13 520,69 |
12 569,79 |
950,90 |
950,90 vrátené zriaďovateľovi |
|
|
ŠJ - doplatok |
7 878,00 |
7 878,00 |
0,00 |
|
|
|
ŠJ - rekreácie |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
|
|
|
ŠJ - potraviny |
7 362,84 |
6 721,06 |
641,78 |
641,78 vrátené zriaďovateľovi |
|
|
ŠJ - vrátený preplatok ŠJ |
1 133,58 |
1 133,58 |
0,00 |
|
B |
II |
OK - spolu /r.a+b/: |
372 934,71 |
366 625,79 |
6308,92 |
|
B |
III |
PK + OK - spolu /r.I+II/: |
2 122 384,67 |
2 058 035,71 |
64 348,96 |
|
C |
|
Dary od cudzích subj. |
|
|
0,00 |
|
|
a |
Hmotná núdza - škol.potr. |
1 178,60 |
1 178,60 |
0,00 |
|
|
|
Hmotná núdza - réžia |
2 443,51 |
2 443,51 |
0,00 |
|
|
b |
Hmotná núdza - stravné |
169 192,49 |
54 540,89 |
114 651,60 |
114651,60 vrátené zriaďovateľovi |
D |
IV |
Hmotná núdza - spolu /r.a+b/: |
172814,60 |
58163,00 |
114651,60 |
|
|
V |
Dotácie a čerpanie spolu |
2 295 199,27 |
2 116 198,71 |
179 000,56 |
|
|
/r. A+B+C+D/ |
|
||||
|
v € |
v € |
||||
|
1 |
Zostatok fin.prostr. na výdavkovom účte: |
|
1,67 |
Tabuľka č. 2 |
|
|
2 |
Zostatok fin.prostr. na výdavkovom účte
ŠJ: |
0,00 |
|||
|
3 |
Zostatok fin. prostried. v
pokladnici: |
|
0,00 |
||
|
|
z toho neodvedené za |
|
|
||
|
4 |
Vrátené: lyžiarsky výcvik |
|
2400,00 |
|
|
|
5 |
Vrátené: škola v prírode |
|
2810,00 |
|
|
|
6 |
Vrátené: dopravné |
|
3485,10 |
|
|
|
7 |
Vrátené: normatívne fin.prostriedky |
47058,00 |
|
||
|
8 |
Vrátené: originálne kompetencie |
2266,57 |
|||
|
|
Vrátené: vlastné príjmy roku 2021
- ŠKD |
2448,00 |
|||
|
|
Vrátené: vlastné príjmy roku 2021
- ŠJ |
950,90 |
|||
|
9 |
Vrátené: na nákup potravín |
|
641,78 |
||
|
10 |
Vrátené: projekt refundácia |
2286,94 |
|||
|
11 |
Vrátené: dotácia HN |
|
114651,60 |
||
|
|
Zostatok fin.prostriedkov spolu /r.1+2/: |
|
179 000,56 |
|
Názov záujmového krúžku | Vedúci |
---|---|
Astronomický krúžok | Mgr. Juraj Lörinčík |
Aurel | Mgr. Tibor Román |
Bádateľský krúžok | Mgr. Peter Suchár |
Bádateľský krúžok | Mgr. Libuša Leštáková |
Bio objaviteľ | Mgr. Karolína Labanczová |
Čítanie hrou | Mgr. Jolanta Suchá |
Folklórny krúžok | Mgr. Daniela Macková |
Hudobný krúžok | Mgr. Juraj Lörinčík |
Informatický krúžok | Mgr. Lenka Horinková |
krúžok mladých novinárov | Mgr. Eva Dusová |
Literárno-dramatický krúžok | Mgr. Mária Hlaváčová |
Maškrtník | Mgr. Karolína Labanczová |
Matematika - 9 | Mgr. Peter Vester |
Mladý vedec | Mgr. Monika Fülekyová |
Mladý záchranár | Mgr. Bianka Kelemenová |
Netradičné športy | Mgr. Stanislav Székely |
Novinársky krúžok | Mgr. Matúš Koprda |
Počítačový krúžok | Mgr. Erika Horváthová |
Relaxačná hodina-1 | Bc. Andrea Ištóková |
Relaxačná hodina-2 | Mgr. Daniela Macková |
Relaxačná hodina-3 | Erika Hagovská |
Slovenský jazyk a literatúra | Mgr. Eva Dusová |
Stolný tenis | Mgr. Štefan Gerenyi |
Šachový krúžok | Róbert Szaszák |
ŠKD 1 | Bc. Lucia Bodnárová Mihaliková |
ŠKD 10 | Erika Hagovská |
ŠKD 11 | Mgr. Daniela Macková |
ŠKD 2 | Bc. Janette Macková |
ŠKD 3 | Mgr. Viktória Sasáková |
ŠKD 4 | Bc. Adriana Farkašová |
ŠKD 5 | Bc. Andrea Ištóková |
ŠKD 6 | Bc. Eva Cihajová |
ŠKD 7 | Bc. Vladimír Šnierer |
ŠKD 8 | Bc. Daniela Pančóová |
ŠKD 9 | Zlata Halková |
Športový krúžok | Mgr. Peter Svičin |
Tanečný krúžok | Mgr. Magdaléna Legemzová |
Turistický krúžok | Mgr. Bohuslava Jungová |
Z rozprávky do rozprávky | Mgr. Denisa Kuchárová |
Zumba pre deti | Mgr. Veronika Hajčiová |
Žiacka školská rada | Mgr. Ľubica Birková |
Spolupráca školy s rodičmi je vcelku dobrá, najmä s rodičmi, ktorých žiaci javia záujem o učenie. Horšia je u sociálne odkázaných žiakov, rómskych rodičov, ktoré nejavia záujem o spoluprácu so školou.
Dobrá a účinná je spolupráca vedenia školy a Rodičovskej rady, Občianskeho združenia pri rodičovskej rade, ktoré mnohé aktivity školy aj finančne podporuje.
Rodičia sa zúčastňujú mnohých aktivít, ktoré škola organizuje pre žiakov a rodičov, ako napr. Juniáles, Vianočné posedenia, Októberfest, žiaľ epidemiologická situácia počas tohto školského roku neumožnila túto spoluprácu rozvíjať.
Na druhej strane práve dištančná forma edukácie zintenzívnila komunikáciu s rodičmi na elektronickej platforme, čo prinieslo nové možnosti v spolupráci školy a rodičov.
Vypracoval: Szőllős Richard
V Rožňave, 27.8.2021
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 27.8.2021
Rada školy pri zš Zlatá 2 Rožňava na svojom zasadnutí dňa 12.10.2021 prerokovala "Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti v školskom roku 2020/2021" bez pripomienok.
Mgr. Zuzana Tobisová
predseda RŠ
Zriaďovateľ Základnej školy Zlatá 2, Rožňava - Mesto Rožňava, Šafárikova 29, 048 01 Rožňava, schvaľuje Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2020/2021
a) bez pripomienok
b) s nasledovnými pripomienkami:
V Rožňave................................. ................................
Michal Domik
primátor mesta