Názov školy | Základná škola , Zlatá 2, 048 01 Rožňava |
Adresa školy | Zlatá 2, 048 01 Rožňava |
Telefón | +421 58 7883000 |
zszlata2@gmail.com | |
Webové sídlo | https://www.zszlatarv.sk |
Priezvisko, meno | Telefón | Služ. mobil | ||
---|---|---|---|---|
Riaditeľ | Mgr. Szőllős Richard | 058/7342864 | 0917557873 | richard.szollos@gmail.com |
ZRŠ | Mgr. Zuzana Fábiánová | 058/7883000 | zuzifabian@gmail.com | |
ZRŠ | Mgr. Zdenka Gallová | 058/7883000 | zdenka.gallova@gmail.com | |
vedúca vychovávateľka | Erika Hagovská | 058/7883000 |
Titl., priezvisko, meno | Kontakt | |
---|---|---|
predseda | Mgr. Zuzana Urbán | |
pedagogickí zamestnanci | Jolanta Suchá | |
ostatní zamestnanci | Mgr. Zuzana Mikulíková | |
zástupcovia rodičov | Ondrej Lipták | |
Janka Očenášová | ||
Ing. Alica Koľveková | ||
Ing. Lucia Hronyeczová | ||
zástupca zriaďovateľa | Ladislav Dávid | |
Mgr. Dionýz Kemény | ||
Ing. Karol Kováč | ||
Michal Drengubiak |
Názov | Mesto Rožňava |
Sídlo | Šafárikova 29, 048 01 Rožňava |
Telefón | 058/7773111 |
primator@roznava.sk |
Vyhodnotenie činnosti rady školy.
Rada školy v školskom roku 2021/2022 zasadala 3 x S nasledujúcimi bodmi:
OKTÓBER
Plán zasadnutí Rady školy na školský rok 20221/2022 - schválenie
Správa o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach v školskom roku 2020/2021 - schválenie
Pedagogicko-organizačné, personálne a materiálno-technické zabezpečenie výchovno-vzdelávacieho procesu v šk.roku 2021/ 2022
Plán profesijného rozvoja na šk. rok 2021/2022
Návrh rozpočtu školy na rok 2022
Školský vzdelávací program, Školský poriadok, Organizačný poriadok, protiepidemiologické opatrenia vo výchovno-vzdelávacom procese - aktualizácia, schválenie
FEBRUÁR
Výročná správa činnosti RŠ v roku 2021
Hodnotenie výchovno - vzdelávacích výsledkov za I. polrok školského roka 2021/2022
Správa o výsledkoch hospodárenia školy za rok 2021
Predpokladaný rozpočet školy na rok 2022
JÚN
Hodnotenie výchovno-vzdelávacích výsledkov v šk.roku 2021/ 2022 - informatívna správa
Návrhy na počty prijímaných žiakov a počty tried v šk.roku 2022/ 2023
Koncepčný zámer rozvoja školy a jeho vyhodnotenie
Priebežná správa o čerpaní rozpočtu
Možnosti ďalšieho rozvoja - pripravované projekty
Ďalší aktuálny bod programu podľa potreby
Poradné orgány:
PK výchovných predmetov:
PK sa na svojich zasadnutiach stretla 3x, PK pracovala podľa plánu práce, zabezpečovala úlohy
a podujatia vyplývajúce z charakteru týchto predmetov.
Vyhodnotenie podľa jednotlivých predmetov:
HUV (hudobná výchova)
V školskom roku 2021/2022 bola v hudobnej výchove časová dotácia 1 hodina týždenne. Celoročným
cieľom vyučovania hudobnej výchovy vo všetkých ročníkoch bola najmä snaha aby si žiaci tvorivo
osvojovali hudbu a spoznávali hudobné umenie v kontexte s inými druhmi umenia, aby sa hudba
stala súčasťou života žiakov a aby si žiaci prostredníctvom tvorivých činností a komunikácie s umením
vytvárali svoj autentický spôsob bytia.
VYV ( výtvarná výchova)
Hlavným cieľom bolo naučiť žiakov poznávať vybrané techniky,
vedome rozvíjať tvorivosť, formovať a rozvíjať gramotnosť žiaka v oblasti vyjadrovania sa výtvarnými
prostriedkami, rozvíjať cítenie, vnímanie, fantáziu.
V školskom roku 2021/22 pracovali žiaci na hodinách Výtvarnej výchovy podľa tematicko-výchovno
vzdelávacích plánov. V priebehu školského roka sme sa zapojili do niekoľkých výtvarných súťaží a
projektov. Počas roka predovšetkým do výtvarných súťaží zameraných na environmentálnu a
regionálnu tematiku (v rámci projektov Zelenej školy..Žiaci v rámci hodín výtvarnej výchovy a
výchovy umením pripravovali rekvizity na školské súťaže a aktivity: Súťaž o najkrajšiu triedu,
TEH (technická výchova)
Žiaci prostredníctvom tohto predmetu získavajú poznatky
z prvotnej technickej gramotnosti, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou všeobecného vzdelania každého
jedinca. Cieľom technickej výchovy je viesť žiakov k získavaniu základných užívateľských zručností
v rôznych oblastiach ľudskej činnosti a prispievať k poznaniu trhu práce, k vytváraniu životnej i
profesijnej orientácie žiakov.
Žiaci sa oboznámili s rôznym druhom materiálu a prácou s ňou, získali zručnosti s používaním rôzneho
náradia, vošli do problematiky elekromotorov.
TSV ( telesná a športová výchova)
Hlavným cieľom vo vyučovaní TSV bolo zvládnutie
základného učiva čo najväčším počtom žiakov. Vo vyučovacom procese sme sa venovali nielen
žiakom nadaným a talentovaným, ale aj žiakom pohybovo zaostávajúcim, aby hodiny TSV boli pre
nich spojené s radosťou z pohybu a dosiahnutého výkonu.
Predmet TSV sa vyučoval dve hodiny v týždni Na hodinách TSV sme pracovali so žiakmi podľa tematických
výchovno-vzdelávacích plánov vychádzajúcich z učebných osnov a možností školy. Hodiny TV
prebiehali v telocvični a na športovom areáli, Vyučujúci dodržiavali základnú štruktúru v ročných
plánoch práce a vyučovanie sa uskutočňovalo v blokoch, čo umožnilo žiakom primeraný priestor na
zvládnutie učiva.
OBN( občianska náuka)
Občianska náuka je učebný predmet, prostrednictvom ktorého žiaci základných škôl a stredných škôl nadobudajú
vedomosti o histórii a štruktúre politických inštitúcií, sú vedení k záujmu o účasť na politickom živote, k viere v
základné hodnoty spoločnosti.
PK prírodovedných predmetov :
Predmetová komisia prírodovedných predmetov pracovala v školskom roku 2021/2022 podľa plánu práce prerokovaného a schváleného zo dňa 24.08.2021. Počas školského roka sa uskutočnili tri zasadnutia podľa harmonogramu uvedeného v pláne práce. V čase od konca októbra 2021 do začiatku januára 2022 škola prešla na dištančnú formu vzdelávania. Činnosť PK vychádzala zo sprievodcu školským rokom 2021/2022, a bola zameraná ako na starostlivosť o nadaných žiakov, tak aj o žiakov s IVVP a IP. Členovia PK kládli zvýšenú pozornosť príprave žiakov na Testovanie 5 a 9, prijímacie skúšky, ako aj príprave žiakov na rôzne vedomostné súťaže, olympiády a aktivitám rozvíjajúcim finačnú gramotnosť. Vo svojom vyučovacom procese využívali počítačovú, auto vizuálnu techniku, ako aj internetové zdroje na skvalitnenie vyučovania. Do vyučovacího procesu zaraďovali zážitkové formy vyučovania a badateľské aktivity. Počas dištančného vzdelávania využívali aplikáciu MS Teams a úlohy žiakom zadávali prostredníctvom portálu Edupage. Z dôvodu mimoriadnej situácie sa v tomto školskom roku neuskutočnili plánované exkurzie.
Výsledky predmetových olympiád a súťaží :
Z dôvodu mimoriadnej situácie súvisiacej s ochorením Covid 19 a prechodom vyučovania na dištančnú formu, sa predmetové súťaže a olympiády do konca marca 2022 konali on-line formou. V mesiacoch apríl - jún súťaže prešli na prezenčnú formu.
Výsledky z okresných a celoslovenských kôl matematických a informatických súťaží:
Matematická olympiáda - okresné kolo - február 2022
- 2. miesto Sebastián Rajczi V.B
- 2. miesto Andriana Straková IX.A
Matematická súťaž - Máš problém ?! - celoslovenské kolo
- 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
Matematická olympiáda - okresné kolo - apríl 2022
- kategória Z6 - 1.miesto Tomáš Kováč VI.C
- kategória Z7 - 1. miesto Laura Baraxová VII.B a Marcel Dráb VII.C
kategória Z8 - 1. miesto Tomáš Lukáč VIII.A a 3. miesto Richard Král VIII.C
Pytagoriáda - okresné kolo - apríl 2022
- kategória P6 - 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
- kategória P7 - 1. miesto Tomáš Kováč VI.C
kategória P8 - 3. miesto Tomáš Lukáč VIII.A
Matematická súťaž ATTOMAT - celoslovenské kolo
- 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
Informatická súťaž SCRATCH CUP - celoslovenské kolo
- 1. miesto Tomáš Lukáč VIII.A
Astronomická súťaž - okresné kolo ( Medzev )
- 2. miesto Lucas Kotrčka V.A
- 3.miesto Marko Novotka VI.C
MZ 1. - 4. ročníka:
MZ sa konalo štyrikrát do roka. Pracovali sme podľa plánu práce na školský rok 2021/2022. Zasadnutia boli pravidelné, pripravovali sa veľmi rôznorodé aktivity pre žiakov celého prvého stupňa. V prvom polroku sa nepodarilo uskutočniť viaceré plánované akcie z dôvodu epidémie COVID-19. Učitelia prvého stupňa na zasadnutí sa dohodli, že v budúcom školskom roku 2022/2023 budeme pracovať naďalej podľa Štátneho vzdelávacieho programu - primárne vzdelávanie - 1. stupeň základnej školy. Budeme hodnotiť podľa metodických pokynov č.22 / 2011 - hodnotenie žiakov základnej školy.
Zhodnotili sme aktivitu žiakov počas školského roka a vyhodnotili ich výchovno-vzdelávacie výsledky v druhom polroku.
Dohodli sme sa pokračovať v minuloročnom hodnotení. Žiaci prvého a druhého ročníka boli hodnotení slovne - hodnotenie si upravovali podľa konkrétneho žiaka a žiaci tretieho a štvrtého ročníka boli klasifikovaní známkou.
Navrhujeme uskutočniť inventarizáciu skladu pomôcok a učebníc na 1. stupni.
Dohodli sme sa na potrebe zakúpenia pomôcok pre výučbu na prvom stupni - dokúpiť tablety / 15 ks /, slúchadlá do učebne informatiky na 1.stupeň. Ďalej je potrebné zosúladiť všetky softvéry v učebniach, snažiť sa aby informatiku učili „informatici“. Farebnú tlačiareň pre 1. stupeň zakúpiť do učebne informatiky. V zborovni na prvom stupni potrebujeme skartovačku.
Ďalej navrhujeme obohatiť knižný fond o novšie vydania kníh slovenských aktuálnych autorov ako G. Futová, R. Brat, D. Hevier.
Navrhujeme zadné dvere na prvom stupni používať len ako služobný vchod a aj naďalej dodržiavať bezpečnostné a hygienické karanténne opatrenia.
Navrhujeme zakázať vstup rodičom do budovy školy.
Navrhujeme zakúpiť pre 1. a 2. ročník žiacku knižku na slovné hodnotenie.
V druhom ročníku navrhujeme pridať jednu hodinu matematiky /zo 4hodín na 5/ a poprípade ubrať jednu hodinu zo SJL - čítania.
Pri vyučovaní TSV by sme navrhovali, aby boli hodiny spájané prvý stupeň len s prvým stupňom, nie s vyššími ročníkmi.
Informovať a pripravovať žiakov na športové súťaže v dostatočnom predstihu.
Zakúpiť si prístup na portál Kozmix na ďalší školský rok.
Dohodli sme zoznam na zakúpenie PZ pre jednotlivé ročníky aj z CD:
1. roč. - Šlabikár LIPKA, PVO, zošity na písanie, čísielkový domček, MAT
2. roč. - PZ z ANJ, SJL, ČÍT, MAT, PVO
3.- 4. roč. - PZ z SJL, ČÍT, MAT, VLA a PRR
Prehodnotili sme zoznam pomôcok pre žiakov 1. - 4. ročníka.
V budúcom školskom roku pracovať podľa ŠVP -primárne vzdelávanie - 1. stupeň ZŠ, hodnotiť podľa metodického pokynu č.22/2011- hodnotenie žiakov ZŠ.
- Doplniť materálno - technické vybavenie podľa možností,
- Vypracovať zoznam pomôcok pre budúcich prvákov a upraviť zoznam pomôcok pre
ostatné ročníky
- Spolupracovať s učiteľmi TSV druhého stupňa kvôli športovej príprave.
PK SJL a humanitných predmetov:
Vyhodnotenie súťaží PK zo SJL a spoločensko-vedných
predmetov
Slovenský jazyk a literatúra
Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas
Okresné kolo- Ella Teplická (V.B)- 3.miesto- II. kategória
Šaliansky Maťko
Okresné kolo- Ella Teplická (V.B) - 3.miesto- II. kategória
Hviezdoslavov Kubín
Okresné kolo- II.kat.- poézia- Sofia Melicherová( 6.B)- 2.miesto
- Próza- Marián Gyurek(6.B) - 3.miesto
Dejepis
Branislav Boroš- z VIII. C získal 3. miesto na okresnom kole v DEO.
Úspešní riešitelia- T.Koóš, A. Kračún ( IX.C), N. Mareková (VIII.A), M. Hudák, .Helcman(VI.A)
Geografia
GEO- okresné kolo- M.Ivanko(7.C)- nezískal žiadne ocenenie, ale bol úspešným riešiteľom
PK CUJ
V tomto školskom roku sa konali akcie, ktoré boli uskutočnené už aj v predchádzajúcich rokoch, ale aj niekoľko nových aktivít.
V septembri sa počas Európskeho dňa jazykov-24.9. konali aktivity počas vyučovacích hodín. Boli zamerané na spopularizovanie jazykov.
V decembri sa konalo školské kolo - anglickej olympiády, kde sa zúčastnilo množstvo žiakov. V kategórii 1A sa na prvom mieste umiestnila- Vivien Uveges z 6-D triedy. V kategórii B to bol- Tomáš Lukáč z 8.A triedy. V januári títo žiaci reprezentovali školu na okresnom kole kde sa T.Lukáč vo svojej kategórii umiestnil na 1. mieste a V.Uveges sa neumiestnila. T.Lukáč nás reprezentoval v krajskom kole v Košiciach kde sa umiestnil na 7. mieste.
V mesiaci apríl sa uskutočnil -týždeň aktívnej angličtiny - English week pre žiakov 6.-9. ročníka. Tento týždeň viedol rodený Angličan Mark .
18.5.2022- sme uskutočnili súťaž English star , ktorá nebola hodnotená nami, ale hodnotili ju organizátori tejto súťaže. Zapojili sme vyše 50 žiakov. Táto súťaž nám poslúži ako spätná väzba a sme radi, že máme aj žiakov, ktorí dosiahli 100 percent.
9.6.2022 sme uskutočnili Miniolympiádu v anglickom jazyku, ktorá je určená pre žiakov 1.-až 4. ročníka. Zapojili sme viac ako 40 žiakov.
Vyučujúci anglického jazyka sa pravidelne zúčastňujú školení , ktoré organizuje vydavateľstvo nami používaných učebníc , ale aj iných, ktoré sú prínosom pre naše vzdelávanie. Učitelia absolvovali množstvo online školení zamerané na zatraktívnenie online vyučovania. Tiež sme sa pravidelne stretávali a predávali si skúsenosti s rôznymi online platformami, ktoré nám pomohli vo výučbe jazykov.
Počet žiakov školy: 687
Počet tried: 29
Podrobnejšie informácie:
Ročník: | 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. | Spolu |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
počet tried | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 29 |
počet žiakov | 67 | 70 | 82 | 72 | 78 | 92 | 79 | 74 | 73 | 687 |
z toho v ŠKD | 64 | 64 | 76 | 58 | 263 |
Pracovný pomer
Pracovný pomer | Počet pedag. prac. | Počet nepedag. prac. | Počet odborných zamestnancov |
---|---|---|---|
TPP | 54 | 19 | |
DPP | 8 | 0 | 1 |
Znížený úväzok | 3 | 0 | |
ZPS | 0 | 1 | |
Na dohodu | 5 | 0 |
počet | nekvalifikovaných | kvalifikovaných | spolu |
---|---|---|---|
učiteľov | 0 | 46 | 46 |
vychovávateľov | 0 | 11 | 11 |
asistentov učiteľa | 0 | 10 | 10 |
spolu | 67 | 67 | |
Odborní zamestnanci | |||
školský psychológ | 1 | 1 |
Vedomostné súťaže:
Matematická olympiáda - okresné kolo - február 2022
- 2. miesto Sebastián Rajczi V.B
- 2. miesto Andriana Straková IX.A
Matematická súťaž - Máš problém ?! - celoslovenské kolo
- 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
Matematická olympiáda - okresné kolo - apríl 2022
- kategória Z6 - 1.miesto Tomáš Kováč VI.C
- kategória Z7 - 1. miesto Laura Baraxová VII.B a Marcel Dráb VII.C
kategória Z8 - 1. miesto Tomáš Lukáč VIII.A a 3. miesto Richard Král VIII.C
Pytagoriáda - okresné kolo - apríl 2022
- kategória P6 - 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
- kategória P7 - 1. miesto Tomáš Kováč VI.C
kategória P8 - 3. miesto Tomáš Lukáč VIII.A
Matematická súťaž ATTOMAT - celoslovenské kolo
- 2. miesto Tomáš Kováč VI.C
Informatická súťaž SCRATCH CUP - celoslovenské kolo
- 1. miesto Tomáš Lukáč VIII.A
Astronomická súťaž - okresné kolo ( Medzev )
- 2. miesto Lucas Kotrčka V.A
- 3.miesto Marko Novotka VI.C
SCRATCH CUP - celoslovenská súťaž v programovaní - 1. miesto Tomáš Lukáč (VIII.A)
Slovenský jazyk a literatúra
Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas
Okresné kolo- Ella Teplická (V.B)- 3.miesto- II. kategória
Šaliansky Maťko
Okresné kolo- Ella Teplická (V.B) - 3.miesto- II. kategória
Hviezdoslavov Kubín
Okresné kolo- II.kat.- poézia- Sofia Melicherová( 6.B)- 2.miesto
- Próza- Marián Gyurek(6.B) - 3.miesto
Dejepis
Branislav Boroš- z VIII. C získal 3. miesto na okresnom kole v DEO.
Úspešní riešitelia- T.Koóš, A. Kračún ( IX.C), N. Mareková (VIII.A), M. Hudák, .Helcman(VI.A)
Plympiáda v ANJ - Okresné kolo: 1. Miesto Tomáš Lukáč (8.A)
Športové súťaže:
Judo Majstrovstvá Slovenska: Anička Mikolajová 2. miesto do 36 kg
Erik Vizi 3. miesto do 60 kg
Majstrovstvá Košického kraja v šachu: Lukáš Szaszák 2. miesto
Adriana Straková 4. miesto
Futbal žiaci: 1. miesto okresné kolo, 2. miesto krajské kolo
Futbal žiačky: 1. miesto okresné kolo
Atletika okresné kolo: Rebeca Dókuš 1 miesto
Lukáš Szaszák 3. miesto
Gemerské olympijské hry 3. miesto
V školskom roku 2021/2022 škola pokračuje vo svojich aktivitách orientovaných na okolitú komunitu.
Predovšetkým sa zlepšila funkčnosť a aktualizácia školskej internetovej stránky. Zefektívnila sa spolupráca s rodičmi prostredníctvom internetovej žiackej knižky, vďaka ktorej sú rodičia informovaní priebežne o vzdelávacích výsledkoch a dochádzke svojich detí.
Spolupracujeme s miestnym regionálnym denníkom, súkromnou televíznou spoločnosťou s celoslovenským pôspbením, rôznymi internetovými portálmi.
V rámci našich činností zapájame rodičov do rôznych podujatí ako napr. Ples školy, Októberfest, Rodičovská akadémia, Juniáles, posedenia pre starých rodičov a iné.
September 2021 |
Slávnostné otvorenie školského roka |
Be active |
Škola na kolesách |
Múzejný deň UNESCO |
Európsky týždeň športu Be active |
Európsky deň jazykov |
Testovanie prvákov TŠV |
Divadelné predstavenie Pipi dlhá pančucha |
Október 2020 |
Svetový deň úsmevu |
Svetový deň výživy |
Imatrikulácia prvákov |
Zber papiera a gaštanov |
Adaptácia prvákov - spolupráca s MŠ |
Mesiac úcty k starším |
Halloween |
Raj na Zlatej |
Zlatá podkova, zlaté pero, zlatý vlas |
Medzinárodný deň hudby |
November 2020 |
Deň vojnových veteránov |
Didaktické hry |
Týždeň športu v ŠKD |
Zdravé ústa, zdravé zuby |
Jesenné aranžovanie |
Technická olympiáda |
Bubnovačka |
Olympiáda v ANJ |
Matematická olympiáda |
Koľko lásky sa zmestí do krabice od topánok |
Ocenenie DO Fénix |
Týždeň boja proti drogám |
Hodina deťom |
December 2020 |
Advent |
Zbierka pre útulok |
Najkrajšia záložka |
Ekoposter |
Mikuláš |
Policajti v našom meste |
Šaliansky Maťko |
i Bobor |
Micro:bit na Zlatej |
Pytagoriáda |
Vianočné besiedky |
Vianočná pošta |
Január 2021 |
Zábavné hry v snehu |
Február 2021 |
Deň bezpečnejšieho internetu |
Najkrajší zimný príbeh |
Týždeň zdravej výživy |
Deň sv. ValentínaChemická olympiáda |
Marec 2021 |
Mesiac knihy |
Dejepisná olympiáda |
Veľkonočné tvorenie |
MS v šachu |
Scratch nás baví |
Apríl 2021 |
Mesiac lesov |
Zápis prvákov |
Deň Zeme |
Potulky s Kubom |
Máj 2021 |
Deň matiek |
Pomáhame si |
Projekt Sadovo |
Jún 2021 |
Eko alarm |
Hviezdoslavov Kubín |
Slávnostné ukončenie školského roka |
Vyznamenanie najúspešnejších žiakov školy |
A) Dlhodobé:
Infovek - zavádzanie IKT do vyučovacieho procesu, bezplatný prístup na internet a zvýhodnené resp. bezplatné licencie na software
Škola podporujúca zdravie - projekt zameraný na zlepšovanie návykov detí a na vytvorenie zdravšieho prostredia v školách
Strom života - projekt zameraný na zber a bezpečnú likvidáciu monočlánkov a batérií z mobilných telefónov, fotoaparátov, kamier a i.
Pomáhajúce profesie vo vzdelávaní
B) Krátkodobé:
Elektronizácia vzdelávacieho systému regionálneho školstva
Aktivizujúce metódy vo výchove
Moderné vzdelávanie - digitálne vzdelávanie pre všeobecno-vzdelávacie predmety
Komplexný poradenský systém prevencie a ovplyvňovania sociálno-patologických javov
Podpora profesijnej orientácie žiakov základnej školy na odborné vzdelávanie a prípravu prostredníctvom rozvoja polytechnickej výchovy zameranej na rozvoj pracovných zručností a práca s talentami
Zvyšovanie kvality vzdelávania na základných a stredných školách s využitím elektronického testovania
Podpora sociálnej inklúzie v ZŠ Zlatá 2, Rožňava
IT Akadémia
Modernejšia škola
Letné školy
Spolu múdrejší
Enviroprojekt
Zdravie a pohyb k sebe patria
Kompenzácia poplatku v ŠKD za žiakov zo SZP a v hmotnej núdzi
Fandíme zdraviu - projekt DO Fénix
Permakultúrny raj - Karpatská nadácia
Školský digitálny koordinátor
Podpora DPŠ a RŠ
Dátum poslednej inšpekčnej kontroly: 6.2.2019
Druh inšpekcie: Tematická
Úroveň dosiahnutých kompetencií v oblasti prírodovednej gramotnosti - testovanie žiakov 9. ročníka základnej školy
Dosiahnutá úroveň 44,79%
Celoslovenský priemer: 50,60%
Škola vstúpila v septembri 2021 do svojho 61. školského roku. Počas svojej existencie neprebehla žiadny významná rekonštrukcia, čo sa odráža na technickom stave budov, ktoré sú v havarijnom stave a je nevyhnutné riešiť súčasný stav v spolupráci so zriaďovateľom, lebo finančné možnosti školy sú značne obmedzené.
Najväčší problém predstavujú zatekajúce strechy, elektrické rozvody sú v havarijnom stave, rovnako ako vodovodné a kanalizačné rozvody.
Technický stav plynovej kotolne je stabilizovaný.
Vyučovací proces je zabezpečený materiálne na dobrej úrovni, primerane sa využívajú prostriedky IKT s možnosťou využívať 3 počítačové učebne a dve učebne na výučbu cudzích jazykov.
V rámci projektu na podporu polytechnickej výchovy sme dostali moderné zariadenie do učebne fyziky a do školskej dielne. Hodnota tohto zariadenia je rádovo niekoľko tisíc €. V rámci Slovenska patríme v tejto oblasti medzi najlepšie vybavené školy.
V rámci rekonštrukčných prác postupne odstraňujeme havarijné stavy a plníme nariadenia RÚVZ, ktoré nás zaväzujú vykonať niektoré práce.
Škola dosahuje dobré výsledky nielen v rámci samotnej edukácie ale aj v športovej a umeleckej činnosti. Všetci žiaci deviadeho ročníka boli prijatí na školy na ktoré sa hlásili.
Všetky odborné učebne a a takmer všetky triedy sú vybavených interaktívnymi tabuľami
Škola má zriadený server pre efektívnejšie využívanie internetu a informačných technológií. Všetky pavilóny sú pokryté signálom wifi.
Nedostatky vidíme predovšetkým v technickom stave budov a učební. Problematické sú elektrické rozvody a rozvádzače, ktoré už nevyhovujú aktuálnym technickým normám..
Investíciu si vyžaduje aj plynová kotolňa a teplovodný systém, ktorý je zastaralý a straty pri transporte tepla sú veľmi vysoké. Samotná tepelná bilancia budov je vďaka zastaralej streche veľmi negatívna.
Vo vyučovacom procese treba zlepšiť predovšetkým motiváciu žiakov, aby si uvedomili, že kvalita ich vedomostí ovplyvní aj ich budúcnosť.
ŠVVP 2020/2021 – koniec školského
roka
ZZ/ročník |
1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
VPU |
0 |
0 |
5/3d |
7/0d |
6/2d |
7/2d |
4/1 |
9/2d |
3/2d |
NKS |
0 |
0 |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
ĽMP |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1/0d |
0 |
ADD |
0 |
2/0d |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
AU bez MP |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
3/1d |
1/1d |
1/0d |
0 |
1/0d |
TP |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1/1d |
0 |
0 |
2/0d |
AU s MP |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Viacnásobné
ADD/VPU |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
2/0d |
0 |
Spolu |
0 |
4/2d |
5/3d |
8/1d |
9/3d |
9/4d |
6/1d |
11/2d |
6/2d |
58 žiakov (z toho 18 dievčat)
Počet zapísaných prvákov k 30.6.2022: 70 z toho 30 dievčat
Skutočný počet žiakov 1.ročníka k 15.9.2021: 62, z toho 27 dievčat
Počet detí s odloženou školskou dochádzkou: 11
Nižší ročník | 5.roč. | 6.roč. | 7.roč. | 8.roč. | 9.roč. | Spolu | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Počet žiakov | 7 | 0 | 54 | 71 |
Prehľad o rozmiestnení žiakov na stredné školy v šk. roku 2022/2023
Počet žiakov 9. ročníka: 73
Počet prijatých na SŠ: 73
Gymnáziá: 17
Obchodná akadémia: 10
SOŠ - maturitné odbory: 27
SOŠ - trojročné odbory 18
Umelecké školy 1
Nižšie končiaci žiaci: 3
Bilingválne štúdium z 8. ročníka : 9
8 - ročné gymnázium: 3
Trieda | AKO | ANJ | AJ2 | BEO | BIO | CSJ | DEJ | DSI | DV | DAC | ETV | FJ2 | FYZ | GEO | GZA |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
II.A | |||||||||||||||
II.B | |||||||||||||||
II.C | |||||||||||||||
III.A | 1,4 | 1 | |||||||||||||
III.B | 1,74 | 1 | |||||||||||||
III.C | 1,32 | 1,05 | |||||||||||||
III.D | 1,74 | 1 | |||||||||||||
IV.A | 1,96 | 1,05 | |||||||||||||
IV.C | 1,56 | 1 | |||||||||||||
IV.D | 1,46 | 1 | |||||||||||||
V.A | 2,04 | 1,85 | 1,38 | 1,28 | 2,46 | ||||||||||
V.B | 2,08 | 1,77 | 1,62 | 1,25 | 2,31 | ||||||||||
V.C | 1,77 | 1,73 | 1,23 | 1,14 | 1,92 | ||||||||||
VI.A | 1,95 | 2,35 | 1,95 | 1,06 | 2,4 | 2,15 | |||||||||
VI.B | 2,26 | 2,3 | 1,91 | 1,04 | 2,65 | 2,7 | |||||||||
VI.C | 2,39 | 2,48 | 1,96 | 1,17 | 2,39 | 2,7 | |||||||||
VI.D | 2,28 | 2,2 | 1,6 | 1 | 2,4 | 2,28 | |||||||||
VII.A | 1,29 | 1,58 | 1,96 | 1,35 | 1 | 2,42 | 1,85 | ||||||||
VII.B | 1,55 | 1,92 | 1,85 | 1,81 | 1 | 2,62 | 2 | ||||||||
VII.C | 1,4 | 2,08 | 1,88 | 1,56 | 1 | 2,32 | 2 | ||||||||
VIII.A | 1,7 | 1,92 | 1,96 | 1,5 | 1,05 | 1,92 | 1,88 | ||||||||
VIII.B | 2,5 | 2,09 | 2,04 | 1,7 | 1,09 | 2,22 | 1,48 | ||||||||
VIII.C | 1,5 | 1,74 | 2,26 | 1,26 | 1 | 1,78 | 2 | ||||||||
IX.A | 2 | 1,72 | 1,84 | 1,76 | 1 | 2,64 | 2,24 | ||||||||
IX.B | 2,11 | 1,92 | 1,69 | 1,88 | 1 | 1,54 | 2,08 | ||||||||
IX.C | 2,17 | 2,61 | 2,52 | 2,26 | 1 | 1,96 | 3,09 |
Trieda | HUV | CHE | IFV | INF | KOZ | MAT | MIA | NAV | NEJ | NJ2 | OBN | OBV | PHR | PJH | PRV |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
II.A | |||||||||||||||
II.B | |||||||||||||||
II.C | |||||||||||||||
III.A | 1 | 1,2 | 1,75 | 1 | 1 | ||||||||||
III.B | 1 | 1,47 | 1,71 | 1 | 1 | ||||||||||
III.C | 1 | 1,23 | 1,41 | 1 | 1 | ||||||||||
III.D | 1 | 1,58 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||
IV.A | 1,39 | 1,7 | 2,13 | 1 | 1,13 | ||||||||||
IV.C | 1 | 1,4 | 1,88 | 1 | 1 | ||||||||||
IV.D | 1 | 1,13 | 1,79 | 1 | 1 | ||||||||||
V.A | 1 | 1,42 | 2,27 | 1 | |||||||||||
V.B | 1 | 1,46 | 2,58 | 1 | |||||||||||
V.C | 1,12 | 1,23 | 2,12 | 1 | |||||||||||
VI.A | 1 | 1,35 | 1,8 | 1 | 1,25 | ||||||||||
VI.B | 1,22 | 1,26 | 2,91 | 1,43 | |||||||||||
VI.C | 1,36 | 1,39 | 2,83 | 1 | 1,83 | ||||||||||
VI.D | 1,04 | 1,12 | 2,6 | 1 | 1,16 | ||||||||||
VII.A | 1,08 | 1,81 | 1,31 | 2,54 | 1 | 1,79 | 1,38 | ||||||||
VII.B | 1 | 1,85 | 1,15 | 2,42 | 1 | 1,7 | 1,5 | ||||||||
VII.C | 1 | 2,08 | 1,28 | 2,28 | 1 | 2,38 | 1,28 | ||||||||
VIII.A | 1 | 1,71 | 1,25 | 2 | 1 | 2 | 1,83 | ||||||||
VIII.B | 1,04 | 2 | 1,48 | 2,74 | 2,5 | 2,22 | 1 | ||||||||
VIII.C | 1 | 2,09 | 1,22 | 2,3 | 1,45 | 1,35 | |||||||||
IX.A | 1,92 | 1,28 | 2,24 | 1,73 | 1,4 | ||||||||||
IX.B | 2,31 | 1,23 | 2,81 | 1 | 1,71 | 1,27 | |||||||||
IX.C | 2,96 | 1,17 | 3,17 | 2,88 | 2 |
Trieda | XCB | XCG | PSPJ | PRI | PRR | PVO | REV | REH | RGZaP | RKL | RKSaGZ | RKSaSZ | RKS | RŠF | RMZ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | |||||||||||||||
I.B | |||||||||||||||
I.C | |||||||||||||||
II.A | |||||||||||||||
II.B | |||||||||||||||
II.C | |||||||||||||||
III.A | 1,55 | ||||||||||||||
III.B | 1,42 | ||||||||||||||
III.C | 1,45 | ||||||||||||||
III.D | 2,11 | ||||||||||||||
IV.A | 1,96 | ||||||||||||||
IV.C | 1,72 | ||||||||||||||
IV.D | 1,29 | ||||||||||||||
V.A | |||||||||||||||
V.B | |||||||||||||||
V.C | |||||||||||||||
VI.A | |||||||||||||||
VI.B | |||||||||||||||
VI.C | |||||||||||||||
VI.D | |||||||||||||||
VII.A | |||||||||||||||
VII.B | |||||||||||||||
VII.C | |||||||||||||||
VIII.A | |||||||||||||||
VIII.B | |||||||||||||||
VIII.C | |||||||||||||||
IX.A | |||||||||||||||
IX.B | |||||||||||||||
IX.C |
Trieda | RUJ | RJ2 | SJL | Spr | SVP | ŠPP | THV | TEH | TSV | TEV | TKC | Triednická hodina | TZP | TDA | UČL |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | 1,04 | ||||||||||||||
I.B | 1,09 | ||||||||||||||
I.C | 1 | ||||||||||||||
II.A | 1 | ||||||||||||||
II.B | 1 | ||||||||||||||
II.C | 1 | ||||||||||||||
III.A | 1,86 | 1 | 1 | ||||||||||||
III.B | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||
III.C | 1,68 | 1,09 | 1,05 | ||||||||||||
III.D | 2,26 | 1 | 1 | ||||||||||||
IV.A | 2,09 | 1,17 | 1,26 | ||||||||||||
IV.C | 1,96 | 1 | 1 | ||||||||||||
IV.D | 1,75 | 1 | 1 | ||||||||||||
V.A | 2,04 | 1,15 | 1 | 1,15 | 1,19 | ||||||||||
V.B | 2,88 | 1,23 | 1 | 1 | 1,12 | ||||||||||
V.C | 1,89 | 1,11 | 1 | 1,15 | 1,12 | ||||||||||
VI.A | 2,4 | 1 | 1 | 1 | 1,05 | ||||||||||
VI.B | 2,65 | 1,22 | 1 | 1,17 | 1,26 | ||||||||||
VI.C | 2,57 | 1,17 | 1,35 | 1,36 | |||||||||||
VI.D | 2,56 | 1,04 | 1 | 1,04 | 1 | ||||||||||
VII.A | 1,6 | 1,69 | 1 | 1 | 1,08 | 1,08 | |||||||||
VII.B | 1,4 | 1,85 | 1,07 | 1 | 1 | 1 | |||||||||
VII.C | 1,57 | 2,36 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||
VIII.A | 2,3 | 1,88 | 1 | 1,17 | 1,13 | ||||||||||
VIII.B | 2,29 | 2,04 | 1,12 | 1 | 1,14 | 1,35 | |||||||||
VIII.C | 2,17 | 1,61 | 1 | 1 | 1,13 | ||||||||||
IX.A | 2,22 | 2,12 | 1,04 | 1 | 1 | ||||||||||
IX.B | 2,3 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1,13 | |||||||||
IX.C | 3,44 | 2,65 | 1,22 | 1 | 1,64 |
Trieda | VUC | VLA | VMR | VUM | VYV | ZBN | ZSE | ZEM |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I.A | ||||||||
I.B | ||||||||
I.C | ||||||||
II.A | ||||||||
II.B | ||||||||
II.C | ||||||||
III.A | 1,67 | 1 | ||||||
III.B | 1 | 1,79 | 1,05 | |||||
III.C | 1,45 | 1,05 | ||||||
III.D | 1,84 | 1 | ||||||
IV.A | 1,91 | 1,43 | ||||||
IV.C | 1,72 | 1 | ||||||
IV.D | 1,63 | 1 | ||||||
V.A | 1,27 | |||||||
V.B | 1,04 | |||||||
V.C | 1,15 | |||||||
VI.A | 1 | |||||||
VI.B | 1 | |||||||
VI.C | 1 | |||||||
VI.D | 1 | |||||||
VII.A | 1,12 | |||||||
VII.B | 1 | |||||||
VII.C | 1 | |||||||
VIII.A | 1 | |||||||
VIII.B | 1 | |||||||
VIII.C | 1 | |||||||
IX.A | 1,08 | |||||||
IX.B | 1 | |||||||
IX.C | 1,04 |
Trieda | Počet | Prospeli | Neprospeli | Neklasifikovaní |
---|---|---|---|---|
I.A | 23 | 21 | 2 | 0 |
I.B | 24 | 22 | 0 | 0 |
I.C | 23 | 22 | 1 | 1 |
II.A | 22 | 22 | 0 | 0 |
II.B | 26 | 25 | 1 | 0 |
II.C | 22 | 22 | 0 | 0 |
III.A | 24 | 22 | 0 | 2 |
III.B | 21 | 21 | 0 | 0 |
III.C | 22 | 21 | 1 | 0 |
III.D | 19 | 19 | 0 | 0 |
IV.A | 25 | 24 | 0 | 1 |
IV.C | 25 | 24 | 1 | 0 |
IV.D | 25 | 24 | 0 | 0 |
V.A | 27 | 24 | 2 | 0 |
V.B | 26 | 24 | 2 | 0 |
V.C | 28 | 26 | 1 | 0 |
VI.A | 20 | 20 | 0 | 0 |
VI.B | 25 | 21 | 2 | 0 |
VI.C | 26 | 23 | 2 | 1 |
VI.D | 26 | 25 | 0 | 0 |
VII.A | 27 | 26 | 0 | 0 |
VII.B | 29 | 28 | 0 | 0 |
VII.C | 27 | 26 | 0 | 0 |
VIII.A | 24 | 23 | 1 | 0 |
VIII.B | 25 | 24 | 1 | 0 |
VIII.C | 28 | 25 | 0 | 0 |
IX.A | 29 | 24 | 0 | 0 |
IX.B | 26 | 26 | 0 | 0 |
IX.C | 23 | 22 | 1 | 0 |
Základná škola: Zlatá 2 Rožňava | Tabuľka č. 1 | |||||
Prehľad stavu finančných prostriedkov za obdobie: December 2021 | ||||||
v € | ||||||
Ukazovateľ | Poskytnutá | Čerpanie | Zostatok | Poznámky | ||
dotácia | dotácie | finanč.prost. | Fin.prost.budú použité na úhr.: | |||
a | b | c=a-b | ||||
1a | Normatív z r.2021 | 1 560 223,00 | 1 515 244,00 | 44 979,00 | 44979,-- prevod zriaďovateľovi | |
1b | Normatív z r.2020 | 47 858,00 | 47 858,00 | 0,00 | ||
2a | Asistent učiteľa /sociálny/ | 7 850,00 | 7 850,00 | 0,00 | ||
2b | Asistent učiteľa /zdravotný/ | 73 152,00 | 73 152,00 | 0,00 | ||
3a | Vzdelávacie poukazy 2021 | 16 762,00 | 16 762,00 | 0,00 | ||
3b | Kapitálové príjmy | 0,00 | ||||
4a | Dopravné 2021 | 14 431,00 | 10 136,96 | 4 294,04 | 4294,04 prevod zriaďovateľovi | |
4b | Dopravné z r.2020 | 0,00 | ||||
6 | Na lyžiarsky výcvik žiakov | 0,00 | ||||
7 | Škola v prírode | 0,00 | ||||
8 | Príspevok na učebnice | 12 684,00 | 12 684,00 | 0,00 | ||
9 | Letná škola | 6 000,00 | 6 000,00 | 0,00 | ||
10 | Spolu múdrejší | 12 800,00 | 12 800,00 | 0,00 | ||
11 | Špecifiká:Diš.v.,OOP.koord. | 13 202,50 | 13 202,50 | 0,00 | ||
a | Štátne dotácie spolu /r1a-5/: | 1 764 962,50 | 1 715 689,46 | 49 273,04 | ||
b | Preplatky z roč.zúčt. ZP | 0,00 | ||||
c | Vlastné príjmy pre ZŠ | 2 487,50 | 2 487,50 | 0,00 | ||
ZŠ - zriaďovateľ (41) | 8 066,18 | 8 066,18 | 0,00 | |||
s | Projekt - refundácia | 2 286,94 | 2 286,94 | 2286,94 prevod zriaďovateľovi | ||
s | Projekt - refundácia | 73 817,88 | 73 817,88 | 0,00 | ||
Projekt-refundácia mentor | 4 873,81 | 4 873,81 | 0,00 | |||
d | Projekt -Karpatská | 999,50 | 999,50 | 0,00 | ||
Projekt-Nadácia Pontis | 2 478,60 | 2 478,60 | 0,00 | |||
Projekt-Včielky | 4 765,00 | 4 765,00 | 0,00 | |||
A | I | PK - ZŠ spolu: /r.a+b/ | 1 864 737,91 | 1 813 177,93 | 51 559,98 | |
a | ŠKD - dotácia | 142 653,96 | 142 653,96 | 0,00 | ||
ŠKD - vlastné príjmy | 21 852,00 | 21 852,00 | 0,00 | |||
a3 | ŠKD - doplatok | 40 467,72 | 40 467,72 | 0,00 | ||
ŠKD - rekreácie | 941,00 | 941,00 | 0,00 | |||
b | ŠJ - dotácia | 111 310,22 | 111 310,22 | 0,00 | ||
b3 | ŠJ - vlastné príjmy | 18 416,97 | 18 416,97 | 0,00 | ||
ŠJ - doplatok | 5 062,97 | 5 035,45 | 27,52 | zostatok na bank.účte | ||
ŠJ - rekreácie | 272,00 | 272,00 | 0,00 | |||
ŠJ - potraviny | 37 677,11 | 37 677,11 | 0,00 | |||
ŠJ - prev.prístroje (111)kap.v. | 2 980,00 | 2 980,00 | 0,00 | |||
ŠJ - prev.prístroje (111)bežné | 1 700,00 | 1 700,00 | 0,00 | |||
B | II | OK - spolu /r.a+b/: | 383 333,95 | 383 306,43 | 27,52 | |
B | III | PK + OK - spolu /r.I+II/: | 2 248 071,86 | 2 196 484,36 | 51 587,50 | |
C | Dary od cudzích subj. | 0,00 | ||||
a | Hmotná núdza - škol.potr. | 979,40 | 979,40 | 0,00 | ||
Hmotná núdza - réžia | 1 454,26 | 1 454,26 | 0,00 | |||
b | Hmotná núdza - stravné | 102 195,74 | 37 566,84 | 64 628,90 | 64628,90 prevod zriaďovateľovi | |
D | IV | Hmotná núdza - spolu /r.a+b/: | 104629,40 | 40000,50 | 64628,90 | |
V | Dotácie a čerpanie spolu | 2 352 701,26 | 2 236 484,86 | 116 216,40 | ||
/r. A+B+C+D/ | ||||||
v € | v € | |||||
1 | Zostatok fin.prostr. na výdavkovom účte: | 27,52 | Tabuľka č. 2 | |||
2 | Zostatok fin.prostr. na výdavkovom účte ŠJ: | 0,00 | ||||
3 | Zostatok fin. prostried. v pokladnici: | 0,00 | ||||
6 | Vrátené: dopravné | 4294,04 | ||||
7 | Vrátené: normatívne fin.prostriedky | 44979,00 | ||||
Vrátené: nevyčerpané projekt | 2286,94 | |||||
Vrátené: potraviny ÚPSVaR | 64628,90 | |||||
Zostatok fin.prostriedkov spolu /r.1+2/: | 116 216,40 | |||||
Zoznam neuhradených faktúr podľa dodávateľov: | Tabuľka č.3 | |||||
v € | ||||||
Dodávateľ | výška záväzku | z toho pre | z toho pre | účel platby | ||
spolu | PK | OK | tovary/služby | |||
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
5 | ||||||
6 | ||||||
7 | ||||||
Zoznam pohľadávok | Tabuľka č.4 | |||||
Odberateľ | výška pohľad. | z toho | z toho | pohľadávka za: | ||
spolu | PK-ZŠ vlast. | OK-ŠKD,ŠJ | ||||
1 | ||||||
2 | ||||||
3 | ||||||
4 | ||||||
V Rožňave: 11. 01. 2022 | ||||||
Vyhotovil: Mgr. Zuzana Mikulíková | riaditeľ ZŠ: | Mgr. Richard Szőllős |
Názov záujmového krúžku | Počet detí | Počet skupín | Vedúci |
---|---|---|---|
Angličtina hrou | 19 | Mgr. Zuzana Krištofová | |
Astronomický | 15 | Mgr. Juraj Lörinčík | |
Aurel | 17 | Mgr. Tibor Román | |
Bádateľský | 17 | Mgr. Libuša Leštáková | |
Basketbalový krúžok | 22 | Marián Černický | |
Bio objaviteľ | 16 | Mgr. Karolína Labanczová | |
Čitateľský | 16 | Mgr. Jolanta Suchá | |
Florbalový krúžok | 26 | Peter Rákai | |
GYMNASTIKA | 20 | Mgr. Izabella Hurajtová | |
Heuréka | 17 | Mgr. Iveta Molnárová | |
Hopček | 19 | Mgr. Erika Horváthová | |
Hudobný | 19 | Mgr. Juraj Lörinčík | |
JUDO | 25 | Ivana Mikolajová | |
Literárny (3-4. ročník) | 18 | Mgr. Mária Hlaváčová | |
Maškrtník | 21 | Mgr. Karolína Labanczová | |
MAT 9 (9. ročník) | 12 | Mgr. Peter Vester | |
Mladý informatik | 17 | Mgr. Lenka Horinková | |
Objavovanie a učenie 3. ročník | 19 | Mgr. Peter Suchár | |
Počítačový | 16 | PaedDr. Roland Ruszó | |
SJL 8 - 9 | 16 | Mgr. Eva Dusová | |
Spoznávanie krajiny Gemera | 21 | Zlata Halková | |
Stolný tenis | 18 | Mgr. Štefan Gerenyi | |
Šachový krúžok | 16 | Róbert Szaszák | |
ŠKD 1 | 20 | Bc. Eva Cihajová | |
ŠKD 10 | 25 | Bc. Daniela Pančóová | |
ŠKD 11 | 26 | Bc. Nikoleta Hodermarská Dis.art. | |
ŠKD 2 | 22 | Bc. Adriana Farkašová | |
ŠKD 3 | 24 | Bc. Andrea Ištóková | |
ŠKD 4 | 22 | Bc. Gabriela Pitschmannová | |
ŠKD 5 | 24 | Bc. Janette Macková | |
ŠKD 6 | 25 | Mgr. Viktória Sasáková | |
ŠKD 7 | 25 | Mgr. Daniela Macková | |
ŠKD 8 | 25 | Zlata Halková | |
ŠKD 9 | 26 | Mgr. Michaela Benediková | |
Túlavé topánky | 22 | Bc. Eva Cihajová | |
Turistický | 32 | Mgr. Bohuslava Jungová | |
Turistický (4. ročník) | 21 | Mgr. Matúš Koprda | |
Zábavné pokusy | 13 | Mgr. Monika Fülekyová | |
Zábavné učenie v 3. ročníku | 16 | Mgr. Magdaléna Legemzová | |
Žiacky parlament | 18 | Mgr. Ľubica Birková |
Vypracoval: Szőllős Richard
V Rožňave, 6. októbra 2022
Správa prerokovaná v pedagogickej rade dňa: 31.8.2022
Rada školy pri zš Zlatá 2 Rožňava na svojom zasadnutí dňa 6.10.2022 prerokovala "Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti v školskom roku 2021/2022" bez pripomienok.
Mgr. Zuzana Urbán
predseda RŠ
Zriaďovateľ Základnej školy Zlatá 2, Rožňava - Mesto Rožňava, Šafárikova 29, 048 01 Rožňava, schvaľuje Správu o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach za školský rok 2021/2022
a) bez pripomienok
b) s nasledovnými pripomienkami:
V Rožňave................................. ................................
Michal Domik
primátor mesta